Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 10(59) (2013): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 10(59) (2013)
Opublikowane:
2013-12-28
Pełny numer
PEFIM_2013_n59.pdf
Artykuły
Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego
Grażyna Adamczyk
9-20
pdf
Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa
Patrycja Andrzejewska, Krzysztof Firlej
21-31
pdf
MEDIA CONVERGENCE AS A HALLMARK OF MODERN MARKETING COMMUNICATION
Ewa Badzińska
32-44
pdf
Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego
Ewa Białek, Monika Zajkowska
45-54
pdf
Prosument w opiniach polskich konsumentów
Agnieszka Bobola
55-63
pdf
Modele zarządzania ryzykiem inwestycji kapitałowych w sektorze rolno-spożywczym
Bolesław Borkowski, Monika Krawiec
64-78
pdf
Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie
Katarzyna Brodzińska
79-86
pdf
WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW
Sebastian Brańka
87-97
pdf
Analiza i ocena rynku czekolady w Polsce w latach 2005-2011 z uwzględnieniem zachowań starszych konsumentów
Joanna Brzostek, Barbara Kowrygo
98-107
pdf
PROBLEMS OF RESEARCHING CONSUMERS ON SENSITIVE ISSUES – SOME OBSERVATIONS ON THE EXAMPLE OF EMULATORY BEHAVIOR
Aleksandra Burgiel
108-117
pdf
Ocena korzyści i kosztów wdrażania budżetu zadaniowego przez pryzmat efektywności wydatkowania środków publicznych w wybranych krajach OECD
Marek Chrzanowski
118-130
pdf
APPLICATION OF ACTIVITY INDICATORS IN SLOVAK AGRICULTURAL ENTERPRISES
Zuzana Čierna, Jana Prevužňáková
131-141
pdf
Preferencje konsumentów w zakresie miejsc zakupów żywności jako wyznacznik możliwości rozwoju handlu na targowiskach i bazarach
Kazimierz Cyran
142-155
pdf
Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych
Bogumił Czerwiński
156-168
pdf
Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych
Joanna Dmitruk, Krystyna Krzyżanowska
169-179
pdf
Turystyka wiejska – Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego
Janusz Feczko
180-194
pdf
Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw
Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann
195-204
pdf
Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej
Marcin Gąsior
205-213
pdf
HOW TO SEARCH THE PLACE BRAND IDENTITY DISTINGUISHED FEATURES? THE LOCAL STAKEHOLDERS' PERSPECTIVE
Ewa Glińska
214-224
pdf
Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej
Grażyna Golik-Górecka
225-238
pdf
Zarządzanie tożsamością marek w przedsiębiorstwach sektora żywnościowego
Hanna Górska-Warsewicz
239-255
pdf
Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych
Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska, Joanna Petrykowska
256-267
pdf
Zadłużenie przedsiębiorstw rolnych w Polsce w obliczu globalnego kryzysu gospodarczego
Emilia Grzegorzewska
268-276
pdf
MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT
Wojciech Grzegorczyk
277-288
pdf
RETAIL MARKETING STRATEGIES AND INNOVATIONS IN THE PRACTICE OF A RETAIL CHAIN
Jakub Berčík, Jana Gálová, Elena Horska
289-303
pdf
Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego
Paweł Janulewicz
304-311
pdf
Determinanty skutecznej reklamy medialnej
Ewa Jaska
312-319
pdf
Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A.
Sandra Jastrzębska
320-330
pdf
Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe
Grzegorz Karasiewicz
331-342
pdf
IMPACT OF PUBLIC BANKS ON STABILITY OF FINANCIAL SYSTEM
Krzysztof Kluza
343-352
pdf
CHALLENGES IN THE MARKETING AND BRANDING OF CLUSTERS
Marita Koszarek
353-360
pdf
Media społecznościowe w strategii public relations miast
Małgorzata Koszembar-Wiklik
361-370
pdf
Postrzeganie marek własnych wybranych detalistów spożywczych w Polsce wśród młodych konsumentów
Joanna Kaczorowska, Zofia Kot
371-380
pdf
Koncepcja zaufania w relacji lekarz-pacjentów świetle badań jakościowych
Katarzyna Krot, Iga Rudawska
381-393
pdf
ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES
Zdenka Kádeková, Anton Kretter
394-401
pdf
Ekologizacja Wspólnej Polityki Rolnej –zagadnienia prawne
Monika Król
402-421
pdf
Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu
Marek Kruk
422-431
pdf
Kapitał marki w sieci wymiany wartości
Krzysztof Kubiak
432-443
pdf
Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych
Wiesława Kuźniar
444-450
pdf
BUSINESS-TO-BUSINESS ADAPTATION – CUSTOMER PERSPECTIVE
Grzegorz Leszczyński
451-461
pdf
Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych
Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak
462-474
pdf
Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych
Renata Matysik-Pejas, Marta Sowula, Monika Szafrańska
475-483
pdf
Strategie marketingowe rozwoju produktu
Eugeniusz Michalski
484-493
pdf
THE IMPACT OF VIRTUAL COMMUNITIES ON ENHANCING HEDONISTIC CONSUMER ATTITUDES
Radosław Mącik, Monika Nalewajek
494-505
pdf
THE ASYMMETRY OF INFORMATION ON FOOD MARKET AND CONSUMERS’ PREFERENCES – SOME ASPECTS
Renata Nestorowicz
506-513
pdf
Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci
Katarzyna Oleszczyk
514-526
pdf
Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego
Łukasz Paluch
527-539
pdf
SUSTAINABILITY IN SERVICE´S SECTOR: NEW TRENDS OF SUSTAINABILITY TOOLS AND POSITIONING OF SERVICES IN ECONOMY
Johana Paluchová, Renata Prokeinová
540-551
pdf
Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce
Justyna Łapińska, Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
552-560
pdf
APPLICATION OF SELECTED DEBT RATIOS ON SLOVAK AGRICULTRURE
Jana Prevužňáková, Tomáš Rábek, Peter Serenčéš
561-568
pdf
CUSTOMER - TARGETED STRATEGY AS A COMPONENT OF MARKETING STRATEGY
Marek Rawski
569-579
pdf
DEVELOPMENT OF PROFITABILITY IN SLOVAK AGRICULTURAL ENTERPRISES IN YEARS 2004-2011
Tomáš Rábek, Marián Tóth
580-587
pdf
JADWIGA DZIUBIŃSKA AGRICULTURAL EDUCATION CENTRE SCHOOLS IN GOLĄDKOWO MARKETING ACTIVITIES
Krzysztof Nuszkiewicz, Michał Roman
588-597
pdf
YOUNG CONSUMERS AS GROUP BUYING SERVICES’ CUSTOMERS
Edyta Rudawska
598-606
pdf
Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender
Joanna Rykowska, Janina Sawicka, Paulina Stolarczyk
607-619
pdf
Zarządzanie marką w e-przestrzeni
Anna Rybak
620-630
pdf
POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING
Alicja Sekuła
631-642
pdf
TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY
Anna Sibińska
643-652
pdf
Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego
Dariusz Siemieniako
653-661
pdf
Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining
Dagmara Stangierska
662-671
pdf
Wykorzystanie marketingu społecznego w profilaktyce zdrowia
Robert Seliga, Joanna Sułkowska
672-683
pdf
Konsumpcjonizm z perspektywy krytycznego nurtu zarządzania
Łukasz Sułkowski
684-693
pdf
Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Agnieszka Szymankowska
694-704
pdf
TYPOLOGY OF MARKETING STRATEGIES FOR COMPANIES OF FOOD INDUSTRY
Joanna Szwacka-Mokrzycka
705-716
pdf
ETHNOCENTRIC ATTITUDES AND BUYING DECISIONS OF POLES AND HUNGARIANS – THE ESSENCE AND MEASUREMENT WITH THE USE OF CETSCALE ANALYSIS
Andrzej Szromnik, Elżbieta Wolanin-Jarosz
717-728
pdf
CONSUMER BEHAVIOUR ON THE WINE MARKET IN NITRA REGION
Katarína Kleinová, Ľudmila Nagyová, Petra Waldnerová
729-736
pdf
SUPPLIER-CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN CONSTRUCTION INDUSTRY
Marek Zieliński
737-746
pdf
Reklama skierowana do dzieci – między efektywnością a etyką działań marketingowych
Beata Gotwald, Bogdan Gregor
747-754
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe