Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 9(58) (2013): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 9(58) (2013)
Opublikowane:
2013-06-28
Pełny numer
PEFIM_2013_n58.pdf
Artykuły
Zmiany w produkcji buraka cukrowego w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2002–2011
Arkadiusz Artyszak
22-33
pdf
Wpływ Wspólnej Polityki Rolnej na efekty dochodowe w rolnictwie nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
Agnieszka Baer-Nawrocka
34-44
pdf
Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego
Agnieszka Baruk, Anna Iwanicka
45-54
pdf
Reklama telewizyjna w opinii dzieci i młodzieży
Renata Bazylik, Anna Parzonko
55-65
pdf
Wpływ koncepcji CRM na działania marketingowe firmy
Agnieszka Bojanowska
66-75
pdf
Czas jako aspekt zachowań konsumenckich
Augustyna Burlita
76-87
pdf
Analiza oferty produktowej gospodarstw agroturystycznych w Polsce
Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
88-98
pdf
Stosunek klientów do internetowych zakupów żywności
Piotr Cyrek
99-109
pdf
Czynniki wrażliwości gospodarek krajów Europy na szoki zewnętrzne na przykładzie skutków kryzysu 2008-2009 –analiza empiryczna
Agnieszka Domańska, Dobromił Serwa
110-124
pdf
Pomiar lojalności klientów – wybrane wskaźniki
Anna Drapińska
125-136
pdf
Produkty regionalne jako element aktywnej polityki asortymentowej ukierunkowanej na konsumenta
Sławomir Dybka
137-147
pdf
Postawy konsumentów a globalizacja: elementy ekonomiczne, zarządzania marketingowego i turystyczne. Pomorze 2013
Janusz Feczko
148-160
pdf
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii
Waldemar Glabiszewski
161-173
pdf
Marketing społecznie zaangażowany – korzyści i zagrożenia
Urszula Gołaszewska-Kaczan
174-183
pdf
Rola usług Spa & Wellness w kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów na przykładzie produktów hotelowych
Aleksandra Grobelna, Barbara Marciszewska
184-195
pdf
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa
Piotr Hadrian
196-208
pdf
CSR versus PR – analiza zmiennych wiodących
Liliana Hawrysz, Katarzyna Hys
209-219
pdf
Zachowania konsumenckie na warszawskim rynku kwiatów ciętych i doniczkowych
Lilianna Jabłońska, Dawid Olewnicki, Magdalena Ragan
220-230
pdf
Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych
Maria Grzybek, Marta Kawa
231-241
pdf
Kształtowanie marki i wizerunku miasta Gdynia, jako morskiej destynacji turystycznej
Joanna Kizielewicz
242-254
pdf
Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych
Patryk Koć , Iwona Kowalska
259-268
pdf
Sieć dystrybucji – czynniki ryzyka z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego
Marzena Kramarz, Włodzimierz Kramarz
269-278
pdf
Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych
Katarzyna Liczmańska
279-287
pdf
Ograniczenia do ubezpieczeń w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w warunkach osłabienia finansów publicznych w Polsce
Marcin Łuszczyk
288-298
pdf
Nowe metody i nowa jakość w badaniach marketingowych przeprowadzanych wśród dzieci. Badania marketingowe przez kreatywne sposoby spędzania czasu: studium przypadku PLAYDO
Jolanta Maj
299-307
pdf
Analiza zarządzania marketingowego przedsiębiorstw nasiennych w zakresie promocji
Dariusz Majchrzycki, Benedykt Pepliński
308-317
pdf
Oddziaływanie reklam społecznych a system wartości jej odbiorców
Agata Matuszewska
318-327
pdf
Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart
Barbara Mróz-Gorgoń
328-339
pdf
Działania merchandisingowe i ich wpływ na klientów sklepów wielkopowierzchniowych
Iwona Pakosz, Renata Pejas-Matysik
340-350
pdf
Ramowa Dyrektywa Wodna a rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej – w województwie kujawsko-pomorskim
Adam Piasecki
351-360
pdf
Finansowanie działalność badawczo-rozwojowej w Polsce na tle świata
Marlena Piekut
361-372
pdf
Badanie społeczności jako wyzwanie współczesnych badań marketingowych
Joanna Płuciennik
373-382
pdf
Ocena satysfakcji konsumenta w usługach handlu elektronicznego
Aleksandra Radziszewska
383-393
pdf
Komunikacja marketingowa skierowana do wnętrza i na zewnątrz organizacji – wzajemne relacje
Anna Rogala
394-404
pdf
Skala działania a organizacja transportu w przedsiębiorstwach agrobiznesu
Tomasz Rokicki
405-415
pdf
Promotion as part of the marketing mix and its application in enterprise activities
Michał Roman, Łukasz Zgiep
416-424
pdf
Polityka opodatkowania nieruchomości w gminach województwa małopolskiego w latach 2007-2010
Łukasz Satoła
425-434
pdf
Promocja i dystrybucja usług noclegowych w gminie Krasnobród
Sylwia Golian, Bogusław Sawicki
435-445
pdf
Model koncepcyjny migracji wartości przedsiębiorstw
Dariusz Siudak
446-455
pdf
Marketingowy wymiar zachowań przedsiębiorczych na przykładzie mikroprzedsiębiorstw handlowych
Stanisław Skowron
456-464
pdf
Problemy delimitacji małych gospodarstw rolnych w aspekcie projekcji zmian WPR na lata 2014-2020
Wiesław Musiał, Wojciech Sroka
465-478
pdf
Ocena poziomu zadłużenia gmin województwa wielkopolskiego po akcesji do Unii Europejskiej
Aldona Standar
479-490
pdf
CSR jako źródło konkurencyjności kanałów dystrybucji
Magdalena Stefańska, Grażyna Śmigielska
491-502
pdf
Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych
Monika Szafrańska
503-512
pdf
Znaczenie blogów firmowych w komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem
Adam Pawlewicz, Piotr Szamrowski
513-525
pdf
Wykorzystanie narzędzi marketingowych w budowaniu lojalności klientów w banku PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie
Wiesław Szopiński
526-536
pdf
Zarządzanie zaufaniem w procesie budowania trwałej przewagi konkurencyjnej
Dawid Szostek
537-548
pdf
Dylematy zarządzania marką w klastrach
Barbara Szymoniuk
549-558
pdf
Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego
Anna Śleszyńska-Świderska
559-576
pdf
Jakość usług współtworzona z klientem – koncepcja i wyniki badań jakościowych
Wiesław Urban
577-587
pdf
Współczesne technologie eksploracji danych w marketingu
Barbara Wąsikowska
588-599
pdf
Wzrost zapotrzebowania na produkty Fair Trade jako przejaw społecznej odpowiedzialności konsumentów w Polsce
Adam Giegiel, Anna Wildowicz-Giegiel
600-611
pdf
Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce
Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk
612-622
pdf
Obszary globalizacji konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia
Katarzyna Włodarczyk
623-637
pdf
Pomiar satysfakcji klientów korzystających z usług biur podróży z Lubelszczyzny jako kluczowy element marketingu współczesnego
Julia Wojciechowska-Solis
638-645
pdf
Działania marketingowe w promocji spółek portfelowych w procesie dezinwestycji funduszy venture capital
Piotr Zasępa
646-655
pdf
Motywy zachowań proekologicznych w kontekście zmieniającego się poziomu świadomości ekologicznej Polaków
Jolanta Zrałek
656-668
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe