Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 15(64) (2016): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 15(64) (2016)
DOI:
https://doi.org/10.22630/PEFIM.2016.15.64
Opublikowane:
2016-05-20
Pełny numer
PEFIM_2016_n64.pdf
Artykuły
Stopy zwrotu na rynku kapitałowym w kontekście fuzji i przejęć – studium przypadku
Adam Andrzejuk
5-17
pdf
Edukacja w zakresie marketingu a jego wizerunek w Polsce
Lechosław Garbarski
18-28
pdf
Zróżnicowanie opóźnień płatniczych w przedsiębiorstwach sektora B2B krajów Europy Wschodniej
Zbigniew Gołaś
29-41
pdf
Market Intelligence – ujęcie konceptualne
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
42-54
pdf
Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów
Mariusz Grębowiec
55-67
pdf
Problemy pomiaru rezultatów działań marketingowych
Wojciech Grzegorczyk
68-74
pdf
Zmienność wpływu efektów marketingowych na ocenę skuteczności przedsiębiorstwa w świetle wyników badań menedżerów przedsiębiorstw
Witold Kowal
75-83
pdf (English)
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Eugeniusz Michalski
84-95
pdf (English)
Suwerenność konsumenta w dobie globalizacji i rozwoju nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych
Bogdan Mróz
96-103
pdf (English)
Czas wolny jako czynnik rozwoju gospodarczego kontekst kulturowy
Agata Niemczyk
104-115
pdf (English)
Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie –studium przypadku
Emilia Głowacka, Wojciech Pizło
116-129
pdf
SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS
Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Małgorzata Wiścińska
130-138
pdf (English)
Wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej na inwestycje komunalne a ograniczanie zadłużenia samorządów
Łukasz Satoła
139-148
pdf
Uwarunkowania zmian modeli biznesowych w handlu detalicznym
Maria Sławińska
149-160
pdf (English)
City placement - innowacyjny środek promocji miast
Andrzej Szromnik
161-169
pdf (English)
Próba analizy bibliometrycznej publikacji 25. Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji - doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości
Jan Wiktor
170-182
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe