Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 14(63) (2015): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 14(63) (2015)
Opublikowane:
2015-12-17
Pełny numer
PEFIM_2015_n63.pdf
Artykuły
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka
7-18
pdf
Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych
Bogumił Czerwiński
19-30
pdf
Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne
Grażyna Golik-Górecka
31-52
pdf
REGIONAL DIVERSIFICATION IN FINANCING RURAL AREA DEVELOPMENT IN POLAND IN THE YEARS 2007-2013
Jarosław Gołębiewski, Olga Podlińska
43-52
pdf
Konkurencyjność gospodarstwa wielkoobszarowego – studium przypadku
Danuta Gonet, Julian Kalinowski
53-64
pdf
Biogospodarka jako obszar inteligentnej specjalizacji regionalnej
Katarzyna Gralak
65-74
pdf
THE ACTIVITY OF LOCAL GOVERNMENT IN FOSTERING THE DEVELOPMENT OF TOURIST BRAND PRODUCTS OF NATURAL VALUABLE AREAS OF THE LUBLIN VOIVODESHIP
Danuta Guzal-Dec
75-86
pdf
Obligacje komunalne jako narzędzie wspierające regionalny rozwój gospodarczy w Polsce
Sylwester Kozak
87-96
pdf
Tendencje zmian zachowania rynkowych konsumentów niepełnosprawnych ruchowo
Magdalena Maciaszczyk
97-104
pdf
Czynniki wpływające na różnicowanie poziomu wsparcia gospodarstw środkami Wspólnej Polityki Rolnej UE
Adam Marcysiak, Agata Marcysiak
105-114
pdf
Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim
Magdalena Rzemieniak
115-124
pdf
Ocena komunikacji między spółkami giełdowymi skupionymi w Respect Index a potencjalnymi akcjonariuszami
Przemysław Sałek
125-133
pdf
Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów
Agata Wawrzyniak
134-146
pdf
Regionalne zróżnicowanie realizacji działania „Modernizacja gospodarstw rolnych” w ramach PROW 2007-2013
Ludwik Wicki
147-160
pdf
Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce
Iwona Wilk
161-171
pdf
Marketing zrównoważony jako czynnik wzrostu innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach
Monika Zajkowska
172-181
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe