Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 13(62) (2015): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 13(62) (2015)
Opublikowane:
2015-06-17
Pełny numer
PEFIM_2015_n62.pdf
Artykuły
Rola kapitału obrotowego w kształtowaniu sytuacji finansowej rodziny rolniczej w polskich gospodarstwach rodzinnych
Joanna Bereżnicka
5-17
pdf
VOLUNTARY SIMPLICITY – SUSTAINABLE ALTERNATIVE TO OVERCONSUMPTION
Aleksandra Burgiel, Izabela Sowa, Jolanta Zrałek
18-29
pdf
Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania
Wojciech Grzegorczyk
30-39
pdf
Makromarketing jako część nauki o marketingu
Jacek Kamiński
40-52
pdf
Zmiany strukturalne cukrownictwa polskiego
Franciszek Kapusta
53-62
pdf
Analiza zróżnicowania przestrzennego rozwoju społeczno- -gospodarczego duoregionu Pomorze z wykorzystaniem metody k-średnich
Grażyna Karmowska, Mirosława Marciniak
63-72
pdf
Wartość dla klienta jako podstawa budowania pozycji konkurencyjnej kin studyjnych
Krystyna Knop-Iwińska, Kamila Szymańska
73-85
pdf
LEGAL FRAMEWORK OF ENVIRONMENTAL LAW FOR AGRICULTURAL PRODUCTION IN POLAND
Monika Król
86-106
pdf
Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego
Dariusz Strzębicki
107-119
pdf
Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich
Barbara Szymoniuk
120-132
pdf
Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji
Wiesław Urban
133-144
pdf
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym
Barbara Wąsikowska
145-156
pdf
Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych
Zygmunt Waśkowski
157-170
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe