Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 7(56) (2012): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 7(56) (2012)
Opublikowane:
2012-06-28
Pełny numer
PEFIM_2012_n56.pdf
Artykuły
Efficiency of TV Advertising Spots Promoting Non-alcoholic Drink Kofola
Andrea Bolčáková, Veronika Gašparíková, Ľudmila Nagyová
5-19
pdf
Uwarunkowania spożycia produktów mleczarskich
Joanna Chudzian
20-28
pdf
Realising the Potential of the Internet in Business
Katarína Kleinová, Zuzana Lušňáková
29-37
pdf
Marketing of Direct Selling of Agricultural Products
Zdenka Kádeková, Anton Kretter
38-44
pdf
The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company
Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova
45-52
pdf
The Place of Corporate Social Responsibility and its Activities in the Retail Firm Management
Katarína Kleinová, Zuzana Lušňáková
53-61
pdf
The African Economies and Agricultural Value-Added – Contribution to GDP. Top Economies of 20 Countries in Africa 2012
Hemmali Nagmy, Patrik Rovny, Lucia Vilhanová
62-72
pdf
Fundusz Składkowy KRUS – stan i perspektywy
Urszula Podstawka, Marian Podstawka
73-80
pdf
EURO 2012 wyzwaniem organizacyjnym dla Polski
Marta Postuła
81-91
pdf
The Analysis of the Indebtedness of Slovak Agricultural Enterprises in Years 2003 and 2009 and Multi-criteria Analysis of Slovak Agricultural Enterprises in Years 2003 and 2009
Jana Prevužňáková, Katarína Zemková
92-101
pdf
Development of Selected Marketing and Economic Indicators Within the Growing of Oilseed Rape in the Slovak Republic
Dušan Dobák, Katarína Klimentová, Roman Récky
102-108
pdf
Assessment of the Slovak and Latvian Agriculture from the Point of Plant Production
Hemmali Nagmy, Patrik Rovny, Aleksejs Zuravlovs
109-119
pdf
Impact of Direct Payment Reform of CAP 2014–2020 on the Economy of Agricultural Enterprises in Slovakia
Jana Prevužňáková, Peter Serenčéš, Marián Tóth
120-126
pdf
E-shop – the Innovative Way of Sale and Communication
Zdenka Šrámekova, Lucia Vilhanová
127-132
pdf
Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW
Dariusz Strzębicki
133-138
pdf
Impact of CAP on the Cash-Flow Components in Slovak Agriculture
Zuzana Čierna, Tomáš Rábek, Marián Tóth
139-145
pdf
Ryzyko kredytowe i sposoby jego zabezpieczenia w przypadku kredytów mieszkaniowych (na przykładzie Banku X w latach 2008–2011)
Paweł Wyrzykowski
146-164
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe