Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 5(54) (2011): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 5(54) (2011)
Opublikowane:
2011-06-30
Pełny numer
PEFIM_2011_n54.pdf
Artykuły
Możliwości produkcyjne rolnictwa a sytuacja żywnościowa świata
Jerzy Babiak
5-16
pdf
Marketing in the food trade
Ewa Bąk-Filipek, Urszula Tetwejer
17-35
pdf
Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu
Jarosław Gołębiewski
36-49
pdf
Country image and branding of Slovakia
Katarína Kleinová, Johana Űrgeová
50-58
pdf
Zmiany struktury kanałów dystrybucji a poprawa warunków konkurencji w sektorze ubezpieczeń w Polsce w latach 2002-2009
Sylwester Kozak
59-70
pdf
Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control
Zdenka Kádeková, Anton Kretter
71-77
pdf
Marketing strategy of the new product introduction on the market
Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova
78-90
pdf
Corporate Social Responsibility as part of Public Relations and firm development
Zuzana Lušňáková
91-100
pdf
Dług publiczny i wzrost gospodarczy w krajach członkowskich Unii Europejskiej
Piotr Misztal
101-114
pdf
Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie
Eugeniusz Pudełkiewicz
115-130
pdf
Comparison of production and economic dependence within the growing of sunflower in the Slovak Republic
Dobák Dušan, Katarína Klimentová, Roman Récky
131-137
pdf
Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej
Veronika Gašparíkov, Ľudmila Nagyová, Beáta Rizovová
138-148
pdf
Comparison of Slovak and Polish foreign agrarian trade
Maria Hambalkova, Patrik Rovny, Sona Supekova
149-156
pdf
Influence of cash flows from the Common Agricultural Policy on liquidity of Slovak trading companies in agriculture in the period 2000-2009
Zuzana Gallová, Peter Serenčéš
157-169
pdf
Foreign trade of the Slovak Republic with selected agrarian commodities of animal origin
Dušan Šimo
170-175
pdf
Sprzedaż produktów rolnych przez Internet
Dariusz Strzębicki
176-196
pdf
Possibilities of using of the venture capital as an innovative instrument in conditions of the Slovak republic in the competence of the National Agency for Development Small and Medium Enterprises
Mária Szabóová
197-207
pdf
Impact of CAP Subsidies on Profit in Agricultural Enterprises in Slovakia
Marián Tóth
208-216
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe