Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Czasopismo
Zgłoszenia
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
Więcej informacji
Procedura recenzowania
Recenzenci
Procedury antyplagiatiowe
Standardy etyczne
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Rejestracja
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 3(52) (2010): The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing
Tom Nr 3(52) (2010)
Opublikowane:
2010-05-25
Pełny numer
PEFIM_2010_n52.pdf
Artykuły
Działalność marketingowa w spółdzielczym sektorze bankowym i jej specyfika
Dominik Gajowiak
11-24
pdf
Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu
Janusz Dworak
25-35
pdf
Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej na rynku usług bankowych (na przykładzie banków spółdzielczych)
Anna Nowacka
36-44
pdf
Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych
Agnieszka Kozioł, Monika Szafrańska
45-56
pdf
Sytuacja banków spółdzielczych województwa lubelskiego w opinii kierownictwa banku
Monika Zioło
57-68
pdf
Identyfikacja poziomu satysfakcji klienta banku w procesie usługowym przy wykorzystaniu metody servqual
Stanisław Borkowski, Renata Stasiak-Betlejewska
69-75
pdf
Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta
Monika Boguszewicz-Kreft
79-91
pdf
Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu
Ewa Dłubakowska-Puzio, Michał Karpuk, Kamil Puzio
92-101
pdf
Zarządzanie relacjami z klientami ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej
Ewa Lipianin-Zontek, Zbigniew Zontek
102-112
pdf
Marketing relacji jako nowoczesna strategia biznesu wspierająca działania jednostek samorządu terytorialnego w regionie
Wioletta Wereda
113-123
pdf
Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji
Wojciech Pizło
124-136
pdf
Ocena międzynarodowej konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w oparciu o macierz atrakcyjności oraz pozycji rynkowej
Jacek Strojny
139-150
pdf
Unijne wsparcie konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w województwie lubelskim w latach 2002-2006
Maria Kierepka
151-159
pdf
Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym
Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska
160-169
pdf
Przygotowanie i przeprowadzenie eksperymentu pedagogicznego zmierzającego do nauczania nowego zawodu technik rolnictwa ekologicznego
Krzysztof Nuszkiewicz
170-177
pdf
Problemy marketingowe wysokotowarowych gospodarstw rolnych w Prowincji Free State (Republika Południowej Afryki) oraz propozycja ich rozwiązania
Paweł Mielnicki
178-196
pdf
Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych
Dariusz Strzębicki
197-204
pdf
Wykorzystanie koncepcji franchisingu w Polsce w latach 1989-2008
Alicja Antonowicz
207-218
pdf
Model kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa
Anna Dewalska-Opitek
219-229
pdf
Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
Ewa Dłubakowska-Puzio, Renata Gałan, Kamil Puzio
230-242
pdf
Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego: uwarunkowania i etapy opracowania
Leonid Worobjow
243-252
pdf
Outsourcing jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem
Karolina Kalinowska
253-264
pdf
Kierunki rozwoju marketingu
Magdalena Krzyżanowska
267-277
pdf
Skuteczność działań marketingowych
Karolina Zięba
278-287
pdf
Siła mediów jako piąty element marketingu – mix na rynku mediów
Jan Kreft
288-298
pdf
Merchandising jako skuteczna technika marketingu handlowego
Teresa Nowogródzka
299-310
pdf
Marketing wewnętrzny w praktyce zarządzania jednostek samorządu terytorialnego
Katarzyna Gralak
311-321
pdf
Marketing terytorialny a kreowanie regionów
Agnieszka Brelik
322-328
pdf
Podmioty sektora turystyki uzdrowiskowej a marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki – problem czy wkład do rozwiązania problemu
Joanna Sienkiewicz
329-340
pdf
Koncepcja marketingu skoncentrowanego jako ważna determinanta rozwoju agroturystyki
Arkadiusz Niedziółka
341-352
pdf
Nowe trendy w marketingu sportowym
Bolesław Iwan
353-367
pdf
Marketing religijny na przykładzie chrześcijaństwa
Łukasz Dmowski
371-385
pdf
Zastosowanie marketingu w organizacjach non-profit, na przykładzie Parku Narodowego Yellowstone
Janusz Sarnowski
386-398
pdf
Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowaniapracowników
Ewa Dłubakowska-Puzio, Aleksandra Łowkiewicz, Dominika Olejniczak
399-411
pdf
Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów
Olga Rytel
412-420
pdf
Przejawy manipulacji w formowaniu afektywnego komponentu postawy odbiorcy
Hanna Mackiewicz
421-433
pdf
Product placement jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań konsumenckich
Renata Matysik-Pejas, Szymon Szlachta
434-443
pdf
Reklamy kontrowersyjne i ich wpływ na podejmowanie decyzji nabywczych przez konsumentów
Mariusz Grębowiec
444-455
pdf
Agroturystyka a turystyka – ze szczególnym uwzględnieniem relacji do przestrzeni wiejskiej na przykładzie obszaru woj. podlaskiego
Kazimierz Niewiadomski
456-467
pdf
Bieżący numer
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
Słowa kluczowe