Makromarketing jako część nauki o marketingu

  • Jacek Kamiński Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Słowa kluczowe: nauka o marketingu, makromarketing, zakres zainteresowania

Abstrakt

Artykuł wychodzi naprzeciw podejmowanym w ostatnim okresie przez polskie środowisko marketingu akademickiego wysiłkom na rzecz nadania marketingowi bardziej naukowego charakteru. Niezbędnym krokiem w tym kierunku jest właściwe określenie jego zakresu zainteresowań. W artykule omówiono zakres zainteresowań jednego z głównych nurtów nauki o marketingu jakim jest makromarketing.

Downloads

Download data is not yet available.
Opublikowane
2015-06-17
Jak cytować
Kamiński, J. (2015). Makromarketing jako część nauki o marketingu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (13(62), 40-52. Pobrano z https://pefim.sggw.pl/article/view/4606