Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie

  • Eugeniusz Pudełkiewicz

Abstrakt

Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na potrzebę rozwijania nowej dziedziny wiedzy, związanej z wykorzystaniem różnych typów i rodzajów współczesnych koncepcji marketingowych w agrobiznesie. Potrzeba rozwijania nowej dziedziny określanej jako marketing w agrobiznesie wiąże się przede wszystkim z biznesową naturą, specyfiką i charakterem poszczególnych ogniw agrobiznesu. Praktyczne zastosowania marketingu w agrobiznesie mają coraz większe znaczenie ze względu na konkurencyjność, innowacyjność i procesy globalizacji we współczesnym świecie

Downloads

Download data is not yet available.
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
Pudełkiewicz, E. (2011). Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 115-130. Pobrano z https://pefim.sggw.pl/article/view/4524